sobota, 27 kwietnia 2013

Rozdział Ósmy.

-

17 komentarzy:

  1. Czekam na więcej, ale napisz trochę dłuższy rozdział. Opowiadanie bardzo ciekawe, chcę więcej. Poza tym zapraszam na swojego bloga, również zaczynam pisać c:
    http://fredflame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział fajny, ale za długo trzeba czekać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero dzisiaj zaczelam czytac i strasznie mi sie spodobalo *___* @remember_justin

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy nowy rozdział...? ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdziały po prostu SUPER !! Boskie są :D Bardzo chciałabym być informowana oto mój twitter: @Joannaa17 <3 Swagyy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Krotnie :c ale wazne ze jest xd czeekam na nastepny x @nothing_okey

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy nowy.??? dodawaj szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy następny rozdział? Nie mogę się już doczekać. : 3

    OdpowiedzUsuń
  9. czy mogłabyś zmienić kolor tła na blogu w którym dodajesz opowiadanie? szarobure tło i czarna czcionka nie ułatwiają czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opowiadanie świetne, czekam na następne rozdziały. Jedyne co mi się tutaj nie podoba, to tło i czcionka. Strasznie ciężko się to czyta.

    OdpowiedzUsuń
  11. @WerciuKobya

    opowiadanie super ! Ciekawie się czyta. Czekam na więcej, informuj mnie o nowych rozdziałach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz ja ci radze iść w tym kierunku ,bo twój zasób wiedzy różnych pojęć i wyrazów ,które niektórych wpędzają w depresję swoim znaczeniem ,ty jabyś miała je w jednym paluszku!.Wiesz ja też pisze takie opowiadania nie w internecie lecz biore notatnik i po prostu pisze,ty i twoje opowiadania jesteście wspaniali .Z zagorzałą chęcią przeczytałam wszystkie rozdziały i jestem cholernie ciekawa następnych pomysłów .Wielkie brava.. !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam dzisiaj wszystko i jestem pod ogromnym wrażeniem. Tylko pogratulować takiego talentu! ;* Czekam na więcej i zapraszam do mnie na http://whenpainismixedwiththemusic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń