czwartek, 2 maja 2013

Rozdział Dziewiąty.

8 komentarzy:

  1. Super rozdział. Z niecierpliwością czekam na następny. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam twojego bloga na fb i zaczęłam go czytać muszę przyznać ze przy każdym rozdziale uroniłam łezkę nie wiem czy to ja się zrobiłam taka delikatna czy to przez te wszystkie emocje które tu ukazujesz wiem tylko, że ta historia jest jedyna w swoim rodzaju. Już nie mogę doczekać się dalszego ciągu.
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: http://kochac-to-znaczy-zyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. @MissKMK1997

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie ciekawe cZemu ona wyszła..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyłapałam troszkę niepoprawności językowych, ale mimo wszystko bardzo podoba mi się to, co przeczytałam, interesujące :3 Masz taki styl, który bardzo przyciąga... czuję się odprężona i nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie: www.wykrzesac-resztki-czlowieczenstwa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaję sobie z tego sprawę, ponieważ piszę szybko i dość chaotycznie. postaram się nad tym popracować. dziękuję :)

      Usuń
  6. @allwonsss. . Świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału . <333

    OdpowiedzUsuń