niedziela, 12 maja 2013

Rozdział Jedenasty.

13 komentarzy:

  1. piękne *-* ♥ pisz następny rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne.. czytając miałam łzy w oczach.
    achh, czekam na nn. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ryczałam jak małe dziecko :) Nigdy nie przestawaj pisać jesteś najlepsza ! Kocham Ciee <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady, amatorka ze mnie :)
      ale bardzo mi miło, dziękuję. xx

      Usuń
  4. Będzie mi miło jak będziesz mnie informowała o nowych rozdziałach.! ;) Mój tt @loffdzejbi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy kolejny rozdział .? ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham kocham to opowiadanie :** czekam na nn <33 Karola :*

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaj szybko ridziaĺ prosze bo juz sie doczekać nie moge <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy dodasz 12 roździał bo nie moge sie doczekac <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. :* Jak zawsze piękne <3 możesz mnie informować o następnych rozdziałch @_tusia.

    OdpowiedzUsuń