niedziela, 21 kwietnia 2013

Rozdział Siódmy.

12 komentarzy:

  1. Świetne, czekam na więcej c:

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste! czekamy na więcej .

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe opowiadanie ,bardzo mi się spodobało. W szkole chyba dostajesz same 5 z polskiego :) czekam na więcej :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział :) @jb4ever9994

    OdpowiedzUsuń
  5. dopiero teraz przeczytałam tego bloga i muszę powiedzieć że na prawdę super ♥ możesz mnie informować na @yoswaggybieber

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie :) tylko mam prosbe :3 jak piszesz cos po angielsku, to napisz np w nawiasie co to znaczy. Bo ja nic nie rozumiem :( a nie mam jak nawet na google se przetlumaczyc :/ + moglabys mnie informowac? :3 @Kundzia_Bieber

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski jak zawsze...<333333333
    Mój tt: @ilovedreamsxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział! :)Cudownie piszesz! Mój tt: @Alo22_15 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dfixnsjdicndjcugjdjsjfjx :* świetny jak zawsze. kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń